пʼятниця, 23 серпня 2024 р.

ШІ для вчителів: відгуки про курс Сергія Пойди

Сучасна освіта не стоїть на місці. Нові технології відкривають перед педагогами безмежні можливості для креативного та ефективного навчання. Одним із таких інструментів є генеративний штучний інтелект.

🚀Курс «Генеративний штучний інтелект для вчителя», тренера Академії цифрового розвитку Сергія Пойди, став справжнім відкриттям для багатьох педагогів. Учасники курсу отримали не тільки теоретичні знання, але й практичні навички роботи з різноманітними інструментами ШІ.

«Я була приємно здивована, наскільки простими та ефективними можуть бути інструменти ШІ. Тепер я можу створювати яскраві презентації, цікаві завдання та навіть персоналізувати навчання для кожного учня», – ділиться своїми враженнями одна з учасниць курсу.

✍️Що кажуть учасники:

✅«Курс допоміг мені по-новому поглянути на свою роботу. Тепер я можу автоматизувати рутинні завдання і приділити більше уваги творчій частині педагогічної діяльності.»

✅«Мені сподобалося, що курс був дуже практичним. Ми не просто слухали лекції, а й виконували різноманітні завдання, створюючи власні матеріали за допомогою ШІ.»

✅«Сергій Пойда – чудовий тренер! Він дуже доступно пояснює складні речі й завжди готовий допомогти.»

✅«Мене вразила атмосфера курсу та підтримка тренера. Завдяки цьому я відчула себе впевненіше у своїх силах.»

✅«З цього курсу запам'яталося: створення конспектів, планів уроку, плану презентацій. Вразило: якість генерації зображень та анімацій, кількість областей, де можна застосовувати штучний інтелект в роботі викладача. Обов'язково буду використовувати: інструменти для створення презентацій, генерації мелодій, chatGPT, UDream_bot.»

✅«Я у захваті від курсу! Скористалася знижкою за ранню оплату, але якби й заплатила повну ціну — то це того варто! Все дуже чітко, стисло, цікаво, з практичним застосуванням!»

✅«Курс з вивчення генеративного штучного інтелекту у професійній діяльності вчителя залишив позитивне враження. Він надав структуровану інформацію та практичні інструменти, які мають потенціал для ефективного впровадження в освітній процес.»

✅«Все дуже сподобалось! Корисні ресурси, гарне пояснення. Щиро дякую Вам за Вашу роботу!»

👩‍🎓Позитивні відгуки учасників є найкращою нагородою для команди тренерів Академії цифрового розвитку. Вони мотивують нас створювати нові курси та розвивати напрямок використання ШІ в освіті.

Слідкуйте за анонсами АЦР, щоб не пропустити нові цікаві курси та можливості для професійного розвитку -  https://bit.ly/3Mul6ok
 

Немає коментарів:

Дописати коментар