четвер, 28 грудня 2023 р.

Нейромережі для генерації зображень. Вправа 4


У попередньому дописі  (Вправа 3, за посиланням: https://news-blog-dda.blogspot.com/2023/12/3_27.html ), тренер Академії цифрового розвитку Сергій Пойда розповідав про те, як генерувати картинки за допомогою систем генеративного штучного інтелекту.


Але чи готові до цього наші вчителі?


Нове завдання від Сергія Пойди.


Спробуємо зробити це разом!


Я пропоную твір, а Ви — створюєте запит — промпт так, щоб за картинкою можна було чітко ідентифікувати твір та його автора. 


Отже, сьогодні це буде….. 


Олександр Олесь


Ялинка


Раз я взувся в чобітки,

одягнувся в кожушинку,

сам запрігся в саночки

і поїхав по ялинку.


Ледве я зрубати встиг,

ледве став ялинку брати,

а на мене зайчик — плит!

Став ялинку віднімати.


Я — сюди, а він — туди...

«Не віддам,— кричить,— нізащо!

Ти ялинку посади,

А тоді рубай, ледащо!


Не пущу, і не проси!

І цяцьками можна гратись:

порубаєте ліси —

ніде буде і сховатись.


А у лісі скрізь вовки,

і ведмеді, і лисиці,

і ворони, і граки,

і розбійниці-синиці».


Страшно стало...

«Ой, пусти!

Не держи мене за поли!

Бідний зайчику, прости,—

я не буду більш ніколи!»


Низько, низько я зігнувсь,

і ще нижче скинув шапку...

Зайчик весело всміхнувсь

і подав сіреньку лапку.


Далі робимо так:

  1. Спробуйте створити власний промпт. Пам’ятайте, що він не може бути занадто довгим!

  2. Ділитесь цим промптом із нами у коментарях до цього допису. 

  3. Обираєте серед згенерованих картинок 1-2 найкращі та ділитесь ними під постом у Facebook: https://www.facebook.com/groups/239957496707335/posts/1371521110217629/

  4. Ставите вподобайку картинкам, які сподобались та цьому допису і робите репост цього допису, щоб про нього дізнались більше учителів. 


А вже завтра ми поділимось нашим промптом.

 Шукайте більше інформації за хештегом #вірШІ


Щоб дізнатись більше про можливості цифрових технологій у освітньому процесі підписуйтесь також на наші ресурси у:

Viber https://bit.ly/3Q7LNhQ 

Telegram https://t.me/DigitalDevelopmentAcademy 



Немає коментарів:

Дописати коментар